Hoe tevreden zijn úw klanten?
U wilt graag weten hoe tevreden uw klanten zijn. Tevredenheid is van groot belang voor het behoud van uw klanten en de daarmee samenhangende omzetontwikkeling. Bovendien zorgen tevreden klanten voor een positief imago en levert het nieuwe klanten op door mond-tot-mondreclame.

Klanttevredenheidsonderzoek door Junior Consult
Een klanttevredenheidsonderzoek door een onafhankelijk bureau geeft u betrouwbaar inzicht in de mate van tevredenheid van verschillende groepen klanten over diverse aspecten van uw organisatie.

Het klanttevredenheidsonderzoek van Junior Consult is gebaseerd op het INK-management model. In het klanttevredenheidsonderzoek komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod: communicatie, geloofwaardigheid, toegankelijkheid en betrouwbaarheid van uw organisatie.

U kunt hier een voorbeeld van ons klanttevredenheidsonderzoek downloaden.

Werkwijze Junior Consult
Junior Consult werkt met een enquête die aan uw wensen wordt aangepast. Wilt u de tevredenheid over een bepaald project evalueren of meer inzicht krijgen in een verloren klant of offerte? De enquête wordt aangevuld met vragen die u aan uw klanten wilt stellen. Deze wordt vervolgens schriftelijk of per email verstuurd waarna de resultaten worden verwerkt en geanalyseerd. Eventueel kunnen er interviews worden gehouden om te achterhalen waarom uw klanten ergens (on)tevreden over zijn.

Het klanttevredenheidsonderzoek wordt afgesloten met een helder advies waarin suggesties worden gegeven ter verbetering van de tevredenheid van uw klanten. Door de unieke werkwijze kan Junior Consult het klanttevredenheidsonderzoek binnen twee maanden tegen een aantrekkelijk tarief afronden.

Geïnteresseerd in klanttevredenheidsonderzoek?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.